Tuesday, January 29, 2008
فـــــرحـــة بــجـد
الـيومين دول أنا فرحانة أوي وفرحانة من قلبي بجد
لـخـطوبة أتنين من أغلي وأعز أصدقائي
صفية ونهلة
أحـساس جميل كده بالفرحة والسعادة ليهم هما الآتنين
ويارب يتمم لهم بخير يارب
وبحكم قربي من نهلة اكتر بأعتبارها الآنتيم أوووووي
واختي وصاحبتي فلازم أكون داخلة في كل تفصيلة بتحصل معاها

يوم الجمعة نزلت معاها طبعا وهي بتشتري الشبكة
وكنت قاعدة بتكلم وبهزر وبقدم المشاريب ولا أكنها خطوبتي أنا
وكنت عاملة بالضبط زي ام العروسة

يااااااااه ع الآحساس الحلو والفرحة اللي بجد
وطبعا بقي عاملين جدول
ومن بكرة هننزل نلف ع الفستان فاضل عشرين يوم ع الخطوبة
ولازم نبقي جاهزين
أما صافي في عشر أيام كانت جاهزةوالحمدلله
وأن شاء الله خطوبتها يوم الجمعة وتكون عروسة زي القمر

حاسة اني من كتر الفرحة اني ماسكة السما بأيدي
الجو حواليا الحمدلله كله رومانسية وحب وتفاؤل
والحياة بامبي والمود تمام
ويارب يفضلوا كده علي طول

ويتخرجوا بقي السنة دي هما ويفضوا لتجهيز شققهم ويبداوا بقي كده
حياة زوجية سعيدة يارب

لآن الاتنين زي ما هيتخطبوا مع بعض ان شاء الله هيتجوزوا بعد امتحانات اخر السنة دي
ويارب عقبال باقي أصحابي يارب
مروة وسارةونيرمين وشيماء وزينب وأمل
وياسمين بنت عمتي
أيه ده وأنا روحت فين
وأنا معاهم طبعا بس كله بأوانه

طبعا انا جواية كلام كتير من فرحتي مش
عارفة أعبر
أتاري الفرحة دي حاجة حلوة أوي
يارب يديم علينا الآفراح يااااااااارب

ويارب كل بنوتة تدخل هنا وتزور مدونتي
نفرح بيها قريب
بس متنساش تعزمني بقي
أصل أنا أحب المواضيع دي أوي
وبحب الفرحة وبحب اعيشها بتبقي بعد كده ذكريات جميلة أوي

وهو العمر أيه بعد كده غير شوية ذكريات
posted by نورهان مفيد @ 10:54 AM  
10 Comments:
  • At January 29, 2008 at 3:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    ايه جوالحب والرومانسيه والتفاؤل والسعاده والفرحه اللى انتى راجعه بيهم دول ياقلبى يارب يكون مودك جميل كده على طول ويارب تكون ايامك كلها افراح انا مبسوطه انى اول واحده اعلق علشان اكون اول واحده تبارك لنهله روح قلبى وصافى الجميله ربنا يتمم لهم بالف خير ويارب يارب افرح بيكى ياحببتى انتى كمان وتنولى كل اللى تتمنيه يارب وعقبال كل البنوتات الجميلات لما ربنا يرزقهم بنصهم الحلو
    بوست جميل زيك ياجميله

     
  • At January 29, 2008 at 3:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    يارب يارب عقبالك ياخالتو ان وانا اللى امسكلك الشمعه يارب ومبروك لخالتو نهله وطنط صفيه

     
  • At January 29, 2008 at 3:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    الف مبروك لنهله الجميله ويارب عقبال مانفرح بيكى ومبروك كمان لصفيه مع انى ما اعرفهاش ولكنى اعرف نهله طبعا سلميلى عليها كتير

     
  • At January 30, 2008 at 4:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    ياروح قلبى فرحتك واصلانى وعقبال يارب ما فرح بيكى وبكل صحبنا بجد يانور دلوقتى بس عرفت معنى الصداقه والاخوه والحب يمكن عشان ربنا حرمنى من اخت بنت بس عوضنى باحلى صحاب واجمل اخوات وفعلا احنا بنعيش فرحتهم وبقول لنهله مليون مبروك ىاقمر وربنا يتمم بخير

     
  • At January 30, 2008 at 2:37 PM, Blogger نداء said…

    مش عارف اقول ايه بس بجد مفيش حاجة اقدر بها اعبر عن اللي ان حاسس بي انا فرحان اوي علشان نهلة وصافي ويارب يكون بدايةافراح لينا كلنا ويارب نفرح كلنا وعقبالك لما نفرح بيكي كده
    وبس ساعتها متنساش تعزميني
    وبالغي سلامي لنهلة وصافي

     
  • At January 31, 2008 at 11:15 PM, Blogger بنت أبيها said…

    ترليون مليون ااااالف مبروووووووك

    وعقبالك وكل اللى ذكرتيهم

    وربنا يتمم لهم على خير

    ويديم عليكى الفرح والمحبة من الاصدقاء

     
  • At February 3, 2008 at 7:12 PM, Blogger Camellia Hussein said…

    الف مبروك وعقبالك ان شاء الله
    وعقبالي انا كمان
    مدونتك ظريفة اوي اول مرة ادخلها
    وان شاء الله مش الاخيرة

     
  • At February 5, 2008 at 3:21 PM, Blogger عروس البحر said…

    الف مبرووووووووووووك
    لوليييييييييييييييي

     
  • At February 6, 2008 at 1:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    السلام عليكم من حقق انك تفرحي لانهم يعتبروا اجواتك بس المهم انك تكونى فرحانةبجد من قلبك
    ووصللهم السلام لنهلة وصفيةومنكرش انى فرحنلهم من كل قلبي

     
  • At February 8, 2008 at 2:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    لولوليييييييييييييييييي دي عشان صافي انا استنيت بعد الخطوبة عشان تبقي زغروتة علي حق اما انا بقي ف لولوليييييييييييييييي لولولييييييييي لولوليييييييي دي بقي بتاعتي انا وعقبالك يانور ياااااااااااااارب وافرح بيكي انتي ونرمو واصحابنا كلهم نهلة العروسة

     
Post a Comment
<< Home
 
About Me
Name: نورهان مفيد
Home: cairo, Egypt
About Me:
See my complete profile
عبد الله & عهد
    دعوه فرحهم
ناس جامده جدا
اللي شرفوني
قول اللي في نفسك

نادي القرن
    نادي القرن

بصيص حديث
بصيص قديم
Template by

محمد مفيد